• NIEUW bij Van Marcke

Mat zwart kraanwerk : Van Marcke Origine NERO

Moderne retro design met eigentijds karakter hangtoilet, staand toilet en opbouwkom :

Van Marcke Origine CASCATA

• Van Marcke kiest resoluut voor duurzaamheid in hun bedrijfsvoering en heeft daarom samen met zijn partner BeauVent op 2 vestigingen van Marcke zonneprojecten gerealiseerd. Met name op het EDC in Kortrijk (4017.6 kWp), een van de grootste dakopstellingen in Vlaanderen en op het dak van de showroom in Anderlecht (50.15 kWp).

• Als expert op het gebied van sanitair en verwarming produceert COMAP al ruim 20 jaar aansluitsystemen en meerlagenbuizen.
    De COMAP MultiSkin-oplossing werd vernieuwd en voorzien van slimme details die het leven op de werkvloer vereenvoudigen en toch
    de volledige veiligheid garanderen. De meerlagenfittingen en -buizen van COMAP zijn geschikt voor alle sanitaire en verwarmingsinstallaties. Het gamma werd zowel ontworpen voor nieuwbouw als renovatie en kan in- of opgebouwd worden. Het MultiSkin-systeem van buizen en fittingen van COMAP is beschikbaar in diameter 16 tot 63 mm.

• Efficiëntie en duurzaamheid zijn twee kernbegrippen voor Van Marcke. Stilstaan is
    achteruit gaan. Stilstaan is geen optie, dat weet Van Marcke als geen ander. Dit jaar
    bestaat het bedrijf 90 jaar. De kroon op het werk van het familiebedrijf is zonder twijfel
    het volledig nieuwe Europees Distributiecentrum EDC (Excellent Distribution to
    Customers). Met dit distributiecentrum – haar meest recente en grootste investering
    ooit – bewijst Van Marcke eens te meer haar voortrekkersrol in zorgzaamheid voor mens en milieu.