Samen quizzen voor het goede doel.

• Stien Decadt - Sofie Pinoy - Caroline Van Marcke, CEO Van Marcke Groep - Annelies Lambert
Van Marcke steunt de vzw Blindenzorg Licht en Liefde.

Zorgzaamheid is een van onze waarden, niet alleen voor elkaar en onze klanten, maar ook voor de maatschappij rondom ons. Zo zetten we ons allemaal samen in voor een betere en aangenamere wereld.

Op donderdag 30 november vond in het Van Marcke College in Kortrijk - Marke de zwierige zeepaardquiz plaats. De quiz-teams kregen niet alleen kennisvragen voorgeschoteld, maar ook doe-opdrachten en muziekvragen. De quizmaster van dienst op deze vijfde editie was Luc De Donder van hr.

Naar goede gewoonte ging de opbrengst van de quiz naar het goede doel. Dit jaar was dit de vzw Blindenzorg Licht en Liefde, dat slechtziende en blinde mensen helpt om een kwaliteitsvol leven uit te bouwen. Het goed doel werd aangebracht door Annelies Lambert, Product Promotor Sanitary, wiens broer geboren werd met een visuele handicap. Van Marcke verdubbelde het bedrag dat de quiz opbracht. Zo werd maar liefst 4.800 euro opgehaald voor een nieuwe brailleprinter. Annelies nam al elk jaar deel en was ook nu van de partij: “Het is een avond vol plezier en ambiance, waar geen verliezers zijn. Een echte win-win situatie!”