Van Marcke aanwezig op de Bis beurs 2014

• Special_EZ-I550_cut-for-you
  • EZ-I550 frontbild-med skugga- 2013-04-03
U vindt onze stand in Hall 2, stand 2132. Het team van de firma Binnebeek, onze Big Blue partner, verwelkomt u op de stand.

Van Marcke legt hier de nadruk op een specifieke productgroep namelijk die van hernieuwbare energie: warmtepompen, zonnepanelen, fotovoltaïsche panelen en pellets. Om al deze technieken samen te laten werken, is er echter een multi-energievat nodig: de CTC EcoZenith i550 PRO, verdeeld door Van Marcke.

De CTC EcoZenith i550 PRO is de totaaloplossing voor verwarming en sanitair warm water.

De intelligente ‘Plug and Play’-tank CTC EcoZenith  i550 (winnaar van de Climatechno Innovation award 2011) is een tank met een allesomvattende ingebouwde regeling. Op deze tank kunnen verschillende warmtebronnen worden aangesloten. Men kan tot drie warmtepompen, een ketel,een houtketel en zonne-energie doen samenwerken. De regeling stuurt de verschillende warmtebronnen aan voor de optimale werking.

Daarnaast beschikt de tank over twee elektrische weerstanden die eveneens door de regeling gestuurd worden. Hun vermogen kan men instellen tussen 0 en 18 kW in verschillende trappen. De ingebouwde regeling stuurt standaard tot drie  verwarmingskringen aan, alle drie de kringen met een eigen weersafhankelijke regeling. Naast zijn functie als buffervat voor verwarming staat deze tank ook in voor de bereiding van sanitair warm water, rechtstreeks of met een sanitaire omlooppomp. Het sturen van een extern voorraadvat voor sanitair warm water kan eveneens via deze regeling. Circulatiepompen voor de zonnecollectoren worden via een PWM-signaal gestuurd, waardoor men nog meer gratis energie uit de zon kan halen.

Functies als vakantiemodus, vorstbeveiliging, nachtverlaging, extra sanitair comfort, relaistest, ..; zijn allemaal standaard in de ingebouwde regeling. Daarnaast is de tank bijzonder goed geïsoleerd met 90 mm PU.

Binnebeek & C° BVBA : info@binnebeek.be

Bis Beurs, Flanders Expo te Gent, van 4 tot en met 12 oktober 2014.

Indien u uw artikel wilt illustreren met een van onze foto’s of een van onze teksten

wenst te publiceren, gelieve dan de volgende bron te vermelden: ‘Van Marcke’.

Ons referentieadres is:

Van Marcke

Weggevoerdenlaan 5

8500 Kortrijk

Tel.: +32 (0)56 23 75 11

www.vanmarcke.com

We hopen dat dit persdossier van pas zal komen.