Van Marcke één van de partners van Kabien.

• KabienSide2
  • KabienSide
  • KabienLucht
  • KabienKeuken
  • KabienFront
  • KabienEetplaats
Dé toekomst van bouwen & wonen.

Op dinsdag 15 mei 2018 is het zover. Het Kortrijkse bedrijf Kabien plaatst dan haar allereerste modulaire woonproject in Kortrijk. Volledig in lijn met de toekomstvisie van het stadsproject ‘Kortrijk 2025’. Het is dan ook de stad Kortrijk die mee haar schouders zet onder het project, dat ontstaan is door een idee van een jong, en eveneens Kortrijks architectenbureau. Meer dan 20 partners stappen mee in het concept, waaronder Van Marcke.

De dag van vandaag is het moeilijk, duur en soms lastig om ruim en slim te wonen. Die probleemstelling was de basis van het idee van Kabien. Een woning is meestal ook vast ingedeeld. Stel je nu eens voor dat je je huis zélf kon indelen? Als een puzzel die je constant opnieuw kan leggen? Die stelling werd de missie van Kabien. Een compacte, modulaire woning met alle mogelijke comfort.

Als partner heeft Van Marcke met Twido® dé technologische oplossing bij uitstek voor binnenhuisinrichting. In een klimaat van almaar strengere overheidsnormen (Europese en Belgische) ten voordele van energieprestaties biedt Twido® de consument unieke mogelijkheden om zijn energieverbruik (water en elektriciteit) te verminderen en tegelijk aan ruimte en leefcomfort te winnen.

“Wij voelen ons maatschappelijk verplicht om onze verantwoordelijkheid op te nemen. Als internationale distributieketen van verwarming en sanitair speelt Van Marcke een belangrijke rol. We volgen de markt op de voet en hebben een goed zicht op innoverende technieken en producten. Bovendien is zorgzaamheid een van onze waarden, niet alleen voor elkaar en onze klanten, maar ook op lange termijn voor de komende generaties. Daarom vormt duurzaamheid al 10 jaar een belangrijk onderdeel van onze missie “we care for quality of life”, aldus Caroline Van Marcke, CEO.

Waarom kiezen voor TWIDO®?

Geconnecteerd:

• Slimme geconnecteerde boiler die je kan besturen en programmeren via een app
  • Gegarandeerde lange levensduur en forse besparingen dankzij het verwarmingsbestendig paneel dat de roestvrijstalen tank omhult

Ecologisch

• Multitanksysteem dat alleen het nodige water verwarmt waardoor je minder energie verbruikt en 30 tot 70% bespaart op je energiefactuur
  • Bovendien kan je Twido® nog ecologischer maken dankzij de rechtstreekse aansluitmogelijkheid op zonnepanelen (hybride versie)

Plaatsbesparend:

• Slechts 1 m² oppervlakte nodig
  • Mogelijkheid tot afwerking met ingebouwd Geberit-toilet
  • Mogelijkheid tot integratie met een badkamermeubel
  • Mogelijk tot afwerking met een kolomkast
  • Diverse afwerkingen en personaliseerbaar

Twido®, exclusief verdeeld door Van Marcke, is beschikbaar in alle Big Blue Points.

www.vanmarcke.com

Voor meer informatie kan u gerust www.kabien.be bezoeken.

Algemeen persbericht over Kabien, klik hier.