De Dietrich

Beste mevrouw, beste meneer,

Van Marcke stelt u graag een selectie van nieuwe HVAC-producten voor.

Klik hier om het persdossier te lezen

Als u één van onze foto's als illustratie bij uw artikel wenst te gebruiken, vragen we u om als bron te vermelden: de naam van het product, het merk gevolgd door 'exclusief verdeeld door Van Marcke'.

Indien u een van onze teksten wenst te publiceren, gelieve de volgende bron te vermelden: "Van Marcke".

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of als u meer informatie wilt over ons assortiment of ons bedrijf.

We hopen dat u deze persmap nuttig zult vinden.

De Dietrich heeft sinds vorig jaar haar partnerprogramma sterk uitgebreid. De Dietrich staat sinds jaar en dag voor Duurzaam Comfort. Dat geldt niet  alleen voor de toestellen maar ook voor de relatie met de installateurs. Voor De Dietrich is belangrijk om een duurzame en familiale band te onderhouden met haar  installateurs.  Vorig jaar werd al een familiedag in Pairi Daiza georganiseerd, maar dit jaar ging De Dietrich (letterlijk) nog een stapje verder.

Alle innovaties van de Innovation Boulevard maken kans om een award te winnen. De Publieksprijs werd via online voting bepaald en de winnaar is de CSZ van Wolf !

In de CSZ van Wolf worden alle componenten zoals de condenserende gaswandketel, de zonneboiler, de zonnepompgroep, … in één toestel geïntegreerd. Voor iedereen de meest efficiënte, compacte en complete oplossing voor de productie van sanitair warm water!

Het Brugs stadsbestuur wil leegstand en verkrotting van grote en oudere gebouwen tegengaan.Enerzijds door nieuwe ideeën te ondersteunen die passen binnen de historische context van Brugge en anderzijds door lege gebouwen, zowel historische als leegstaande gebouwen, een nieuwe bestemming te geven.