HVAC

Beste mevrouw, beste meneer,

Van Marcke maakt van deze gelegenheid gebruik om u haar selectie nieuwe producten voor te stellen.

U vindt VAN MARCKE IN HALL 7, STAND 7 - 309

Om het persdossier te doorbladeren klik hier

Op donderdag 21 en vrijdag 22 september 2017 organiseert Van Marcke haar tweede huisbeurs onder de naam Van Marcke Fair in Brussels Kart Expo in Groot-Bijgaarden.

Ontdek hier de nieuwigheden!

www.vanmarckefair.com

Erratum voor MOBBIT : Prijs in persdossier is exclusief 21% btw

Beste mevrouw, beste meneer,

• U vindt VAN MARCKE IN HALL 7, STAND 7-309
  • U vindt DE DIETRICH IN HALL 12, STAND 520

Om het persdossier te doorbladeren klik hier

Als u een van onze foto’s wenst te gebruiken als illustratie bij uw artikel, vragen we om de op de beelden aangegeven bron te vermelden.
Indien u een van onze teksten wilt publiceren, gelieve dan de volgende bron te vermelden: ‘Van Marcke’.

Ons referentieadres is:

Neem gerust contact met ons op als u nog vragen hebt of als u andere informatie over ons productengamma of onze firma wenst.

We hopen dat dit persdossier van pas zal komen.

HVAC & ECL is hét jaarlijkse forum voor en door professionals die betrokken zijn bij het ontwerp, de technische realisatie en/of het beheer van installatieprojecten in gebouwen. Binnen elke gebouwcategorie komen zowel nieuwbouw als renovatie aan bod. Het accent ligt daarbij op technische innovaties & efficiëntie op het vlak van energieverbruik en budget. De beurs biedt een totaalplatform aan, waar exposanten bezoekers op de hoogte brengen van de nieuwste evoluties en trends, samen oplossingen bedenken en zaken doen. Ook het randprogramma staat in het teken van informatie, netwerken en fun.

Vandaag zijn we te gast bij Easyfairs HVAC, waar u tal van nieuwe producten op het vlak van verwarming zal ontdekken.

Van Marcke College en de beursorganisator easyFairs hebben voor het eerst een uitgebreid partnership voor de vakbeurs HVAC 2012.
Afspraak op 20 en 21 september in Brussels Expo* voor alle professionals in de installatiesector, architecten en studiebureaus. Een 100-tal exposanten pakken er uit met hun nieuwste technieken, geven concrete antwoorden over energie-efficiëntie en hoe tijd en kosten besparen.
Ook het randprogramma staat in het teken van informatie, netwerken en fun.