Stay Safe app

Dankzij de contact tracing app – ontwikkeld door BPM Company op basis van SAP en Mendix technologie - weten werknemers in België, Frankrijk, Zwitserland en Luxemburg steeds met wie ze in contact waren. De tool is heel gebruiksvriendelijk, intuïtief en privacy was een topprioriteit.

Sinds vorige week kunnen werknemers van Van Marcke gebruik maken van een nieuwe app die hen in staat stelt om steeds te weten met welke personen ze de afgelopen dagen in contact geweest zijn. Al enige tijd werden diverse initiatieven rond contact tracing van dichtbij gevolgd. Omdat er op korte termijn geen zicht was op een accurate oplossing, wilde Caroline Van Marcke – CEO bij Van Marcke zelf het initiatief nemen.

“De veiligheid en gezondheid van mijn medewerkers zijn essentieel. We konden heel snel schakelen en onze eigen Stay Safe app voorstellen aan de collega’s in België, Frankrijk, Luxemburg en Zwitserland. Dat we deze realisatie in eigen huis en met ondersteuning van onze twee partners konden verwezenlijken, maakt me nog meer trots“ aldus Caroline Van Marcke.