Van Marcke Installs

Het Coronavirus houdt iedereen in zijn greep en heeft een impact op ons allen.

Dit zijn ongeziene tijden voor bedrijven. Plots worden de activiteiten noodgedwongen stilgelegd en toch blijft de ondernemingszin groot om voldoende veerkracht te vinden om zich als bedrijf te heruitvinden en de producten en diensten op een volledig andere manier aan de klanten aan te bieden.

Van Marcke heeft als missie ‘We care for quality of life’. Hun doel is om producten, diensten en oplossingen aan te bieden in warmte en water die enerzijds de installateur ontzorgen en anderzijds de eindgebruiker het nodige comfort biedt en dit met respect voor de omgeving.

De uitdaging voor Van Marcke bestaat er dus uit dit te kunnen blijven doen en dit door ook strikt de hygiënische maatregelen te volgen.

Het tijdsperspectief en de reactiesnelheid is zoals bij iedereen verschoven van jaar naar maand, en van week naar dag naar uur. De uitdaging is de diensten verder te verlenen wat de situatie ook is.

De wereld verandert razendsnel. Een eerste vaststelling: de toekomst is digitaal. 94% van de Belgische bevolking gebruikt internet. 79% zoekt online naar een product of dienst  en 68% koopt effectief online een product of dienst. Een tweede vaststelling: we moeten ons aanpassen aan de klimaatverandering, maatregelen treffen tegen de extreme weersomstandigheden en klimaatneutraal zijn voor 2050 volgens de doelstellingen uit het klimaatverdrag van Parijs.